dilluns, 5 de setembre del 2011

BENVINGUTS

Granollers a 5 de Setembre del 2011



Benvolguts lectors de la Vanguardia,

En primer lloc donar-vos la benvinguda a aquest humil “blog”. Vagi per endavant el meu agraïment a la Vanguardia per destacar aquest en el seu apartat "tengo un blog". Sense la seva col·laboració la vostra visita no s’hauria produït, no m’hauríeu trobat; recordeu que sóc, habitualment ignorat. I tal vegada, ¿qui cerca el que diu un ignorant?, ningú.
Durant aquest mes, qui escriu, ha explicat cada dia experiències, il·lusions, situacions i anècdotes. He comentat notícies, relatat emergències o la dolorosa pèrdua d’un amic, l’amic. He rigut, escrivint, sobre la masturbació masculina o la pèssima punteria que tenim els homes. He vist l’absurditat d’anar de botigues o m’he emprenyat amb el futbol, i en especial amb un tal Mourinho. He explicat addiccions o m’he estat a punt de tornar assidu a algunes pàgines. M’he indignat amb alguns polítics o amb la política i la seva permissivitat amb les entitats bancàries. He contestat a alguns, alguns que ja sabia que no em respondrien. He relatat, dia a dia, la Festa Major del meu poble vestit de Blanc i Blau. He reflexionat sobre la vida, les prioritats, la societat o nosaltres.
He passat un munt d’hores transformant, en paraules, pensaments del cap o sentiments del cor. No tot el que dic us ha d’agradar, molt del que escolto no m’agrada. Però això és la democràcia. Només tres línies em signifiquen:  transparència, educació i respecte. L’ignorant ignorat us agraeix que avui sigueu aquí i continuarà actualitzant els continguts a diari. Moltes gràcies.
Per acabar us deixo amb una selecció dels que no surten a primera pàgina:
Masturbació masculina.
Càrrega policial contra el 15M a Madrid.
El dia de demà el viurem per tu, però ha de ser ja un nou dia.
Metàstasis alimentària.
¿Córrer és de covards?
De gran no vull ser autònom.
La corbata: que imbècils ens tornem, ¿no?
CIU dóna arguments per a l’abstenció.
Ens ha deixat, adéu amic.
Bomberos de España. No voy a pedir perdón por ser catalán.
...
Salut





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Tan sols demano respecte, educació i tolerància.