divendres, 22 de juny del 2012

MOLTS VOLEM SER LAPORTA


No senyors. Em nego a muntar a la tartana de descrèdit a Laporta utilitzant instantànies de la festa posterior a un enllaç matrimonial que no m’interessa, ni conec als interessats, per més que la imatge de l’expresident blaugrana intueixi cert estat eufòric de qui no té líquid al fre sinó al fetge.
No, em nego a caure en el parany del butlletí propagandístic del Rosellisme exponencial (mundo de Rosell) , publicació esportiva godoniana (grup Godo).
Fent introspecció, molts voldríem ser un Laporta qualsevol per un moment (no masses vegades, però una si). És més, molts hem estat Laporta’s durant algunes hores en un dia qualsevol dels molts viscuts. Fins i tot m’atreviria a assegurar: a molts l’enveja ens corromp davant les il·lusions creades d’una estona d’alienació, envoltat de bulímiques menges, desenfrenades consumicions alcohòliques, riures i càntics i acompanyats d’una dermatòloga de “celebritis” amb nom ignominiós, Chantal Sciuto. Només unes hores, però collons quines hores en hores de desànim com les que vivim (teràpia de descompressió de recomanació en qualsevol llibre d’autoajuda).
No senyors del grup Godo. En això no els acompanyo per què: 1.no tinc sana la meva ànima per jutjar i vostès tenen la seva venuda 2. no m’interessa la vida privada del Sr. Laporta 3. continuo pensant que ha estat el president més productiu del Barça 4. sóc ignorant però no estúpid i aquesta publicació coincideix massa amb l’anunci d’un retorn a candidat a la presidència del club blaugrana 5. per què si el senyor en qüestió vol que parlin d’ell, que pagui com els de la secció contactes (estan segurs que no s’hi va posar bé?) i 6. i més important, per què vull un festival així; ara tan poc cal que sigui una boda (no vull mal pels amics).
En mi no han provocat rebuig, han provocat l’efecte contrari, diria que gairebé admiració. I consti que jo també em represento a mi mateix. Però saben què: per unes hores de festí no sóc ni millor ni pitjor. El dia a dia diu qui sóc.
Salut

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Tan sols demano respecte, educació i tolerància.