dissabte, 18 de febrer del 2012

A PARTIR DE DILLUNS, MENSUALMENT A L'ARAVALLÈS.CAT



 A partir de dilluns i de forma mensual col·laboraré amb un article d’opinió al
Una nova etapa en un diari digital d’informació comarcal, una nova sorpresa en aquesta il·lusió iniciada fa set mesos d’escriure per descriure i riure. Opinaré sobre tot i el meu perquè de tot plegat. Posaré paraules als sentiments, les sensacions i les motivacions. Guixaré mots per explicar mirades, olors i pudors, sons i gustos. Anotaré substantius per recuperar valors, reclamar il·lusions i negar desenganys. Faré xiu-xiu, remor o cridòria segons la magnitud de la injustícia. Aplaudiré lletra a lletra la solidaritat, l’aplec i l’altruisme; negaré l’avarícia, l’egoisme i la intolerància. Posaré en format de text  felicitat, tristor i indignació; riures, plors i ràbies. I sempre sota les tres grans línies vermelles que no em permeto sobrepassar: el respecte, l’educació i la tolerància. Això sí, com sempre, qualsevol paraula que accepti el diccionari pot ser víctima de la meva ploma informàtica, independentment de què l’agafi per la seva vessant de grafit artístic de carrer. Un avís: cap intenció de convertir a ningú als meus postulats, tan sols un intent de crear debat allà on n’hi hagi. I com a botiguer, en el meu pensament constantment el més important: TU! Sense la teva atenció això no tindria cap sentit.
Aquests dilluns l'ignorant ignorat us espera a aravallès.cat.
Salut

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Tan sols demano respecte, educació i tolerància.