dimecres, 3 d’agost del 2011

BENVOLGUT SENYOR FRANCESC HOMS,

Granollers a 15 de Juliol del 2011



Benvolgut senyor Francesc Homs, portaveu del govern,

No em sorprèn però no m’ho esperava. Amb l’arribada del nou govern de CIU intuïa renovació, no tan sols en les polítiques sinó també en les formes i en els discursos. Ahir vostè va tirar per terra totes les esperances. Activar un debat en forma de cortina de fum davant de problemàtiques importants és una pràctica vella. Altres ho han fet abans que vostès i no fa tant de temps.
Com diria el Sr. Pujol, escolti això ara no toca. I és que em molesta el moment en què està feta l’afirmació però encara m’indigna més que em prengui per estúpid. Creu que em pot manipular amb recursos dialèctics tan pobres? De veritat ha valorat la possibilitat de desviar la meva atenció del que és important? Pensa de veritat que afirmacions com aquesta fan cap favor al país? Vostè necessita d’un adhesiu per reafirmar les seves conviccions?
Miri, un que es considera independentista de sentiments i raons, si en quelcom és veu capaç, i cada cop son menys coses, és en decidir com, quan i on posa “enganxines” al seu cotxe, siguin del CAT o de qualsevol altre. En decisions d’aquest estil no necessito el seu consell ni el de cap governant. És més ho faré o no independentment de què aquesta acció porti associada una multa ja que si és just, arrisco. Tanmateix la meva catalanitat va més enllà d’un simple adhesiu i no el necessito per demostrar res.
Escolti vol dir que no té coses més importants que fer i explicar? Jo diria que si. Necessitaria que m’expliques aquesta nova mesura d’un quart d’hora més de jornada laboral, exactament com seran aplicades les retallades, quan cobrarem el deute d’Espanya, quina és l’estratègia per assolir el concert econòmic i si no és possible que farem, quan funcionaran bé els trens de rodalies i farem viables els aeroports que funcionen sota xantatge o com pensa donar resposta als ànims d’un carrer que protesta. Podria continuar.
El que si em sorprèn és que amb tanta catalanitat dins com per reclamar l’adhesiu no el vaig veure per la manifestació reivindicativa i commemorativa del 10J. Ni a vostè ni al seu partit.
Si us plau continuïn treballant per tornar el país a la situació que es mereix, deixi’ns que els ajudem i sobretot tinguin més en consideració la meva intel·ligència i la de tots els ciutadans. Ens tindran més a prop.

Gracies per l’atenció

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Tan sols demano respecte, educació i tolerància.