diumenge, 14 d’agost del 2011

EDICIÓ ESPECIAL VACANCES

Granollers a 14 d'Agost del 2011

Benvolguts,

Avui extra de vacances. Aquest cap de setmana, aprofitant la festa de dilluns, dedico dos dies a la família. Un cap de setmana per a gaudir d’elles, de la gran i de la petita.
Aviat farà un mes que vaig inaugurar aquest bloc. Tot a conseqüència de les columnes del Facebook. Alguns des de llavors em llegiu. I això per mi és un privilegi, una satisfacció, un orgull. Us ben asseguro que ara quan escric sóc conscient que ja no ho faig només per mi, també per vosaltres. I això m’omple de responsabilitat i requereix més esforç, treball i dedicació. Miro d’estalviar errades ortogràfiques, he arribat a la conclusió de la impossibilitat de la perfecció amb els meus mitjans. Sóc més exigent amb l’educació, el respecte i la tolerància. Els llegeixo fins saber-los de memòria. Canvio comes, reviso punts, poso dièresis. Al final el resultat és el que llegiu. Penseu que sóc un escriptor ignorant.
Ara, tot i saber que hi sou, escric el que penso, el que crec. No faig meva la dita de Groucho Marx “aquests són els meus principis però si no li agraden en tinc d’altres”. Els meus són els que son i els comparteixo amb vosaltres sense cap pretensió de convertir-vos. Busco que tots reflexionem i acabem treien les nostres pròpies conclusions.
Escriure s’ha convertit en una teràpia i vosaltres en els meus infermers/eres. Per això avui faig l’extra de vacances. Per compromís amb vosaltres. Tres columnes en un sol dia: "Perruquer a 11.000 euros", “¿Futbolistes indignats?” i “La corbata”. Us aconsello això si que les llegiu per etapes o acabareu saturats de les meves menjades d’olla. Per cert  continuaré amb la meva teràpia antitabac. Ja us explicaré.
Nomes em queda dir-vos moltes, moltíssimes gràcies, salut i fins dimarts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Tan sols demano respecte, educació i tolerància.