dimarts, 2 d’agost del 2011

LA GRANOLLERS CUP: UN PRIVILEGI CIUTADÀ

Granollers a 27 de Juny del 2011


És d’agrair que tot i els greus problemes econòmics pels que esta travessant una entitat emblema de la ciutat com és l’handbol Granollers no s’hagi perdut la GRANOLLERS CUP.  Sóc conscient que aquesta activitat segurament reporta beneficis al club però quan la situació econòmica és la que sembla els ànims poden decaure i deixar projectes de costat. Aquests dies la ciutat s’ha vist inundada amb uns 3000 joves de 18 països diferents i uns 99 equips. Impressionant!.
Un, que és més donat en l’actualitat a seguir el club pel que significa de representació que per l’esport en si, s’enorgulleix del que és i significa la GRANOLLERS CUP, esport en la seva dimensió més lúdica, formativa i de revalorització de valors.
Haig de dir que en els darrers anys vaig més a la Porxada a veure handbol durant aquests dies que al pavelló durant l’any. Ser que possiblement faig mal fet però la realitat que m’envolta m’obliga a prioritzar.
I és que m’agrada la diversitat de cultures que s’hi veu. M’encanta la il·lusió i felicitat reflectida en la cara dels que hi participen. M’interessa el intercanvi d’experiències que permet i a la vegada enriqueix als joves amb la convivència de tants coetanis diferents. Gaudeixo amb el compromís, l’esforç i el treball que cada partit amaga. Em fascina la quantitat de gent que voluntàriament el fa possible i que visualitza la cohesió envers el significat de l’esdeveniment. Fascino amb el color que agafa Granollers. Rememoro èpoques passades  al veure el baveig constant dels nois davant les nòrdiques...I així podria seguir.
Només em preocupa, com en tants d’altres esdeveniments d’aquestes característiques, la competitivitat que demostren alguns pares,mares, familiars, coneguts i desconeguts des del costat dels camps. Faríem bé de deixar als més petits créixer més en les competències que en la competitivitat. No els espatllem abans d’hora.
La Granollers Cup reafirma el club, visualitza la tasca formativa que fa durant l’any amb els diversos equips de la pedrera i ens demostra que la ciutat no es pot permetre el luxe de deixar-lo desaparèixer. Entre tots, jo el primer, hem de fer-li costat.
I si em permeteu i des de la distancia vull dir que em faig meva també la Granollers Cup. Espero que tothom se la faci seva. No pot ser d’altre forma. Gracies als que la fan possible.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Tan sols demano respecte, educació i tolerància.