dimecres, 31 d’agost del 2011

CIU DONA ARGUMENTS PER L’ABSTENCIÓ

Granollers a 31 d'Agost del 2011

Veure notícia relacionada

Crec en la democràcia. Sóc defensor del dret a vot. Reclamo més participació en les decisions que ens afecten. No comparteixo l’abstenció, és una opinió personal, tot i que la respecto. Entenc a la classe política quan es preocupa, o dissimulen preocupació, al llegir la baixa participació en unes eleccions. No conec un altre camí que el de ser part implicada en la construcció del país. I per això s’hi ha d’anar quan et criden. Ho fan poques vegades, no les desaprofitem.
Ahir vaig veure tots els meus arguments de defensa llençats per terra. He anat a votar sempre, tot i que m’he sentit absolutament ignorat per aquells a qui votava. Alguns em direu, doncs no contribueixis al sistema. Però em nego, no conec un sistema millor. Millorable sí, millor no. Per mi, és motiu suficient.
I ara resulta que gent a qui podem votar es reconeix ignorat i no vota, no participa, s’inhibeix davant una decisió. CIU, amb un argument que signaríem tots els del poble, no va votar. Va trencar amb el pilar que dona sentit a la democràcia participativa. Les seves raons tindrà, però com tots.
Jo no voto per què els partits no tinguin opinió o no exerceixin la seva responsabilitat de posicionar-se. No vaig, només, cada quatre anys per assignar cadires de privilegiats. Ho faig amb la intenció de ser representat, de disposar de gent que defensi els meus interessos, aquells que coincidien amb el que proposava el seu programa electoral.
Senyors de CIU, l’han cagada. Han omplert de raons als que en tenen per no votar. Ells també estan indignats per sentir-se ignorats. Ara, ¿amb quina autoritat moral ens sol·licitaran que participem en la propera votació?. Vostès han renunciat a fer-ho. Han exercit de mal exemple. Avui, contràriament al que mostra el seu anagrama, jo no ric.
Salut

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Tan sols demano respecte, educació i tolerància.