dimarts, 2 d’agost del 2011

EM DIC LAIA I SÓC UNA DELS INDIGNATS

Granollers a 28 de maig del 2011

Em dic Laia i tinc 20 anys. Com tants altres joves durant molt de temps he hagut de sentir-me acusada per part de la societat adulta de conformista, insolidària, insensible davant les injustícies i indiferent envers la política i el seu sistema democràtic. Sóc conscient que alguns em veuen com una antisistema, d’altres em tracten de hippy amb rastes; fins i tot hi ha qui creu que ja m’està bé estar sense fer res uns dies en una plaça qualsevol d’una ciutat qualsevol.
Si! Sóc un dels molts joves que han acampat. Em vaig unir a un moviment ple d’il·lusió, amb ganes de canviar un sistema polític i social que necessiten de renovació per uns de més justos, solidaris i democràtics.
Avui estava treballant en la comissió de continguts i ens han fet fora a cops de porra. Per defensar els nostres drets, però creiem de debò per defensar també els vostres, els de tots.
Sota l’excusa de no ser quins aldarulls que es produeixen en la manifestació per la possible victòria del Barça ens ha tractat com no esperava. Han prioritzat fer servir la força amb els ciutadans d’una manifestació cívica i pacífica abans de guardar-la pels manifestants incívics de demà. I em pregunto: ens deixareu sols i d’aquí un temps tornareu a fer sevir el discurs de tots aquests anys o en els propers dies ens vindreu a fer costat al munt de places de tot arreu que som. Jo al menys us espero avui, o demà o el proper dia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Tan sols demano respecte, educació i tolerància.